

Lucia-Mihaela Tătulescu
Informații de contact
[email protected]
Educație și formare
2008- 2011 – Universitatea „Valahia” din Târgoviște – Facultatea de Științe Economice, Licență: Finanțe și Bănci
2004- 2008 – Grup Școlar Electrotehnic „Spiru Haret”, Târgoviște, Specializarea, Științe Sociale
Experiență profesională
Administrator Operațiuni Curente BRD – Groupe Société Générale
1. Asigură serviciile legate de operațiuni curente în lei și în devize ale clientelei;
2. Asigură efectuarea operațiunilor în numerar (plăți, încasări, schimb valutar, etc.);
3. Efectuează operațiunile în numerar (lei și valută) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela;
4. Asigură procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite in back office pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plată, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vânzare / cumpărare valută, dispozitii de plată externă, etc.;
5. Gestionează cererile clienților legat de activitatea de carduri;
6. Asigură arhivarea documentelor aferente operațiunilor efectuate.
Consultant Financiar RALFI IFN S.A
1. Proactiv în abordarea directă a clienților din zona de lucru în vederea promovării produselor de creditare.
2. Consiliere și sprijin acordate clientului în alegerea celei mai potrivite soluții de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei.
3. Prezentarea produsului de credit în detaliu.
4. Participarea activ la campaniile de marketing inițiate de către companie.
5. Introducerea corectă a tuturor informațiilor despre client în aplicațiile software.
Agent Asigurări Transilvania Broker – Broker de Asigurare
Agent Asigurări Allianz – Țiriac Asigurări S.A
Calificări:
Curs Contabil, Centrul de Formare APSAP
Certificat de Absolvire – Inspector în domeniul Securității și Sănătății în Muncă, Profesional New Consult SRL
Certificat de Absolvire a Programului de Calificare Profesională a Intermediarilor în Asigurări Persoane Fizice, Institutul de Management în Asigurări
Varia:
Competențe și abilități sociale: – persoană serioasă, punctuală, ambițioasă;
– spiritul de muncă în echipă;
– capacitate de adaptare în orice mediu;
– o bună capacitate de comunicare;
– putere de concentrare și de lucru îndelungat;
– aptă de a acumula noi cunoșținte;
– automotivație.
Competenţe şi aptitudini organizatorice:
– abilităţi de comunicare şi organizare a activităţilor;
– capabilitate dezvoltată de a rezolva sarcini multiple într-un timp scurt;
– rezistenţă prelungită pentru lucrul în condiţii de stres şi sub presiunea timpului;
– îndeplinirea la un înalt nivel calitativ a tuturor sarcinilor.
– reacție rapidă la problemele apărute
– respectare deadline-uri si target-uri
– leadership