Clement Nicolaescu

Clement Nicolaescu, in calitate de antreprenor, si-a desfasurat activitatea profesionala dezvoltand proiecte in domeniul tehnologiei si al comunicarii.

Cele mai importante trasaturi ale personalitatii sale le reprezinta creativitatea si inclinatia spre proiecte care inglobeaza elemente inovative, orientate spre viitor.

[instruire juridica]

A absolvit Facultatea de Drept a Universitatii Bucuresti in anul 1999.

In timpul facultatii, Clement a fost primul student din Romania care a publicat un material academic in revista “Dreptul”, revista rezervata exclusiv profesionistilor consacrati ai domeniului.

[functionar public]

Activitatea profesionala a inceput-o in cadrul Ministerului Agriculturii, la Departamentul Juridic, apoi coordonand Politia Fitosanitara in cadrul ministerului. Totusi, dupa mai multi ani petrecuti intr-o institutie publica centrala, a facut pasul spre domeniul privat si antreprenoriat.

[intreprinzator ecommerce]

Primul proiect de intreprinzator a fost dezvoltarea unei companii internationale de servicii ecommerce, proiect vandut ulterior unei companii engleze. Au urmat proiecte de dezvoltare a departamentului de comert online al mai multor companii mari (Mafcote inc, Tornado Systems).

[intreprinzator comunicare]

Anul 2008 a insemnat inceputul activitatii in domeniul tehnologiei comunicarii lucrand pana in 2012 la ARBOInteractive, regie de publicitate online, in calitate de director executiv si dezvoltand proiecte secundare legate de interactiunea in lumea virtuala.

[intreprinzator tehnologie live]

In urmatoarea decada, Clement a dezvoltat un important proiect propriu in domeniul tehnologiei comunicarii video live, echipele sale participand la productia a sute de evenimente atat in Romania, cat si in mai multe tari europene precum Elvetia, Olanda, Franta, Austria, Cehia, Ungaria.

[intreprinzator smart city si comunitati virtuale]

In perioada recenta, Clement este initiatorul unui proiect complex de dezvoltare a unei infrastructuri digitale pentru gestionarea interactiunilor sociale in contexte smart city prin dezvoltarea unor siteme de participare si recompensare urbana.

IM.CITY, construieste sistemul de operare descentralizat care sa medieze interactiunile noastre in mediul urban, atat in spatiul fizic, cat si in spatiul virtual, prin introducerea unor concepte noi precum: universal basic rewards, very distributed projects, contextual identity, liquid contracts.