Cezar Vizireanu
Experiență profesională
Noiembrie 2022 – prezent: Încheierea si gestionarea contractelor de închiriere, VIZITECH – CONS SRL
Noiembrie 2020 – Decembrie 2021: Gestionarea contractelor cu furnizorii pentru sortimentul selectat, VIZI – ON BUSINESS RESEARCH SRL
Mai 2019 – Martie 2020: Stagiu – Asistent Departament Achiziții si Specialist transport, Metro Cash & Carry Romania SRL
Educație și formare
2020 – Prezent: Facultatea de Drept, Universitatea Româno – Americană, București
2019: Absolvent de Master, Facultatea de Economie Agroalimentara și a Mediului, Academia de Studii Economice, București
2017 – 2019: Studii de Master – Economia și Administrarea Afacerilor Agro-Alimentare
2014 – 2017: Absolvent licență, Facultatea de Economie Agroalimentara si a Mediului, Academia de Studii Economice, București
Varia
Limbi străine: limba engleză (C2), limba spaniolă
Competențe de comunicare:
Bune abilități de comunicare dobândite prin relaționarea cu furnizorii și clienții
Coeziune și claritate
Respect și ascultare eficientă
Minte deschisă și lipsă de prejudecăți
Competențe legate de locul de muncă:
Gestionarea contractelor pentru aprovizionarea cu bunuri
Încheierea contractelor de livrare a produselor către clienți
Încheierea contractelor si actelor adiționale pentru chiriași
Analiza ofertelor furnizorilor
Cercetarea și satisfacerea nevoilor clienților sau chiriașilor